PLUHÁR
Pluhár Paprika
Szolgáltatás:
honlapkészítés, branding, logó-és csomagolásterv
Kategória: márkasite
Megbízó: Családi vállalkozás
Fűszerpaprikát bemutató weboldal
Házi, kézműves terméket népszerűsítő és értékesítő weboldal, mely szezonálisan, a termés függvényében érhető el.
Márka jellemzése
Szakértelem, minőség, hagyományos termesztésű termék, családi gazaság hangsúlyozása. Elhivatottság, sok éves tapasztalat bemutatása.

Stílus, designigény
Klasszikus értékek felmutatása mai, modern trendeket követő stílusban. A paprika színét meg kellett jelenítenünk az arculatban.

Logó- és csomagolásdesign
Természetes, nosztalgikus, tradiciókat követő megjelenés, modern vintage design.
Márkaüzenet
Gondolatiság
A paprika többszörösen kitűntetett, rendkívül magas szinezőanyag-tartalommal rendelkezik. Így a minőség az egyik fontos kommunikációs pont. A családi gazdaság, a gazda szeme és szakértelme, a tetten érhető felelősség fontos márka jellemzők a nagyipari, tömegtermeléshez képest.
Képi eszközök
Vizuális nyelv
Anyagszerű termékképek, falusi romantika, és a paprika színét jól érvényesítő sötét hátterek alkotják a képi világ alapját. A hagyományos szerszámok, eszközök és ruhadarabok modernebb, játékosabb megközelítésben kerültek fel a honlapra. Semmiképp nem akartuk az időutazás látszatát kelteni.
TARTALOM stratégia
Branding
A jól tagolt szövegek, minőségi jelelmzők mellett a gyártási technológiát is kiemeltük, és egy piros paprika fókuszú receptgyűjteményt is terveztünk, hogy a keresőoptimalizáláshoz tartalmat biztosítsunk.
Modern vintage
A paprika organikus formáját játékos, kreatív módon szerettük volna megjeleníteni. A farmra, a gazdaságra a vintage keretek és stílusjegyek utalnak. A modern és a vintage stílus között többféle átmenetet dolgoztunk ki, a letisztult, monogrammal kombinált változattól a klasszikus szalagos felirat megoldásokig.
Tradició és trend
A tulajdonos első alkalommal kifejezetten kérte a piros és a zöld színek mellőzését. Azaz kiindulásként izgalmas, akár a termék színét kiemelő, kontrasztos megoldásokban is gondolkodtunk. Azonban a paprika színe annyira erős elvárásokat ébreszt a vásárlókban, hogy végül visszatértünk a tradíció megjelenítéséhez és igazodtunk az elvárásokhoz.
Csomaglásterv
Grafikai tervezés
A natúr papír zacskós csomagolásra egy ráúzható, papucs-szerű címke került.
színek
Üzenetet hordozó arculati színek
A megrendelő első körben kizárta a piros és a zöld színt. Ezért számtalan alternatívát és javaslatot tettünk a lehetséges színpalettára.
A natúr földszínekre, a természeti képekre, a paraszti világ cserépedényeinek palettájára is lehetett volna arculatot és webdesignt építeni.
Még egy teljesen formabontó, szokatlan sötét lilás, fiatalos megoldást is becsempésztünk a verziók közé 🙂




„A szín az én napi rögeszmém, örömöm és gyötrelmem.”
Claude Monet
Végleges színpaletta
Végül a célközönség vizuális elvárásait figyelembe véve a klasszikus megoldás mellett döntöttünk. A logó formavilágában a modernebb felé mozdultunk, a honlap fotói is inkább a városi létformát jelenítik meg, így a paletta maradhatott hagyományosabb és kockázatkerülőbb.
#bb0f16
#e3421f
#2e3232
#252326
fontok

Betűtípusok
Tipográfia
A modern stílus felé tolt arculathoz letisztult, funkcionális fonttípusokat párosítottunk.



Honlapot szeretnél? Lépj velünk kapcsolatba még ma!